Spring naar inhoud

1-Home 1

we zij weer begonnen met het bouwen maar dit keer met een hygiënische wasplaats voor de kinderen en leerkrachten 2022

na nog een jaar niet naar school te kunnen door corona heeft stichting badtasan weer een kerst diner georganiseerd 2021

we hebben de kantine groter gemaakt met een extra gebouw zodat er meer kinderen tegelijk kunnen eten 2021

na een aantal maanden niet naar school te kunnen door corona heeft stichting badtasan een kerst diner georganiseerd voor de kinderen 2020

Het eerste project is af de kantine is klaar en feestelijk geopend klik op deze link voor de foto's 2019

Ik ben in november 2018 naar  de Filipijnen geweest om daar de bouw van de kantine te starten

Fijn dat u mijn website bezoekt!

Mijn naam is Edith Brenner, geboren in de Filipijnen en woonachtig met man en kinderen in Nederland.

Ik werk als Verzorgende IG (individuele gezondheidszorg).

Het is mijn droom om de kinderen van Badtasan Elementary School te helpen om naar school te gaan, omdat hun ouders het zich niet kunnen veroorloven hen naar school te sturen. Zelf heb ik ook in zo'n situatie gezeten om vanwege geld niet naar school te kunnen. Door hard te werken en vol te houden was ik in staat om te zijn wat ik vandaag ben, maar ik weet hoe belangrijk goed onderwijs is!

Tijdens mijn bezoek aan de Filipijnen maart 2017  heb ik van dichtbij de zeer slechte situatie van mijn oude basisschool gezien. Dat was het moment voor mij om een stichting op te richten met als doel: de school te helpen en de leerlingen te laten bloeien: 'Stichting Badtasan Elementary School'.

Edith Brenner  ( oprichter )

Wenda Autencio ( penning meester )

%d bloggers liken dit: